Nieuwe liefhebber! E30 1986 325i

Nieuw hier? laat ons even weten wie je bent;)
Plaats reactie
Roemer
Just Activated
Just Activated

Nieuwe liefhebber! E30 1986 325i

Bericht door Roemer » 11 apr 2019, 16:47

Sinds januari een zwarte vierdeurs op mijn naam staan, nog geen meter in gereden want staat nog bij garage en er blijven dingetjes naar boven komen....de liefhebber van wie ik m kocht, was iets minder liefhebber dan ged8 en veel half werk gedaan :-)
Ik had het zelf niet beter kunnen doen want heb twee linkerhanden dus iets fixen gaat nooit de eerste keer goed en das soms kostbaar dus Schoenmaker blijf bij je leest....ik ben materiaalplanner bij de NS touwens voor de Overhaul divisie....soort Pimp my train.
Zelf heb ik liever auto dan openbaar vervoer dus zit alleen in rijdende trein als ik er niet kan parkeren en ga drinken (A'dam). :offtopic:

Oja de auto....uitlaat hangt goed, verlagingssetje, ander subframe en nwe draagarmen hangen eronder en stuurhuis vervangen door een bekrachtigde.
Carterpan vervangen en nu met een pakkinkje, schakelgebeuren hing op uitlaat te draaien en stuurpen had geen schroefdraad meer (stuur was vastgezet met een platte ring erin geramd en een losdraaiende bout erop) vervangen.
Nog een gat in het dak fixen en slangen veilig hangen en die vele vele kleine dingetjes...dan vier nwe sloffen eronder en eind mei weekendje Berlijn :auto .

Hopelijk snel ermee rijden....vr gr,
Roemer (Haarlem, NL)

Elmario
Forum Master
Forum Master

Re: Nieuwe liefhebber! E30 1986 325i

Bericht door Elmario » 12 apr 2019, 18:42

En hier ook welkom natuurlijk... Doe je ze wel een beetje goed pimpen die treinen want ik ben namelijk machinist :cool2:

Hopelijk snel rijden met de e30!

Plaats reactie