Even voorstellen. BMW liefhebber uit Friesland

Nieuw hier? laat ons even weten wie je bent;)
Plaats reactie
Sontach-Fahrer
Forum Noob
Forum Noob

Even voorstellen. BMW liefhebber uit Friesland

Bericht door Sontach-Fahrer » 09 sep 2018, 10:28

Dag allemaal,

Even voorstellen dus. Patrick, 45 jaar oud en woonachtig in het Noorden van het land. Nieuw op dit forum maar de laatste jaren erg actief op het BMW Z3/Z4 forum. Ooit begonnen met een Z3 1.8 vervolgens een Z3 2.8, toen naar een Z4 3.0 en de afgelopen jaren een Imola rode Z3 ///M roadster. Fantastische bak en heel veel plezier van gehad.

Maar ja kinderen, werk etc..weinig tijd om er in te rijden en als die momenten er waren kon er maar 1 van de kinderen mee terwijl ik er 3 heb. 3 jongens die net zulke grote BMW fanaten zijn als hun vader.

Dus toch maar besloten om de ///M Roadster te verkopen. Nou...die was zo maar weg! Naar een liefhebber in Duitsland. En daar ging die dus...op de trailer:

Afbeelding

Als alternatief voor de roadster in het voorjaar een sloep gekocht om heerlijk met het hele gezin mee te varen. Maar ja...het cabrio gevoel miste ik.

Afgelopen weken veelvuldig alle verkoop sites weer af lopen struinen. Mobile.de, marktplaats, autoscout en 2ehands.be. En daar stond ie! Mijn nieuwe cabrio! Met voldoende zitplaatsen ;-)

Het is een E30 318 geworden. Eentje uit de allerlaatste serie. De design Edition. In Daytona Violet Metalic met corresponderend interieur
Een in Nederland afgeleverde E30. Om precies te zijn, bij Ad Smelt te Bussem in mei 1993. Honderd procent origineel. Alle sleutels en een volledig afgestempeld boekje (alleen maar BMW dealer onderhouden) aanwezig.

Ik moet de auto nog ophalen maar bijgaand een paar plaatje die ik bij de dealer heb geschoten. Excuses voor de magere kwaliteit. Betere foto's volgen.

Afbeelding

Afbeelding

De oplettende lezer zal zien dat er een Belgisch handelskenteken op zit. Klopt want de auto is twee jaar geleden naar België geëxporteerd maar gaat dus weer terug naar Nederland en krijgt dan weer het originele NL kenteken.

Zal me de komende tijd hier eens goed inlezen. Is toch weer een hele andere wagen dan de Z serie. Maar oh...wat zijn ze mooi die E30's!

P.K.
Forum Veteran
Forum Veteran

Re: Even voorstellen. BMW liefhebber uit Friesland

Bericht door P.K. » 09 sep 2018, 17:59

Welkom!

Zo te zien een hele mooie nette cabrio. Veel plezier ermee.
Komend weekend is er ook een toerrit in Friesland voor E30's, lekker dichtbij. : https://www.bmwe30club.nl/evenement/bec ... nederland/" onclick="window.open(this.href);return false;

MeesterPieter
Admin Beheerder
Admin Beheerder

Bericht door MeesterPieter » 10 sep 2018, 11:57

welkom :)
Afbeelding

1984 316 ,1985 323i Baur TC

VincentM
Forum Master
Forum Master

Bericht door VincentM » 10 sep 2018, 13:27

Mooi hoor, zo'n Daytona Violet cabrio :hoi:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

LinkjeZ
Forum Expert
Forum Expert

Bericht door LinkjeZ » 10 sep 2018, 15:50

welkom! nette auto!

ghsmeman
Forum Junior
Forum Junior

Bericht door ghsmeman » 11 sep 2018, 13:05

Ziet er ook prachtig uit.
Welkom tot de cabrio rijders :-)

lj328
Forum Noob
Forum Noob

Bericht door lj328 » 18 okt 2018, 19:43

Schitterende cabrio, daar ga je vast heel veel plezier van hebben!

Peter81
Forum Noob
Forum Noob

Bericht door Peter81 » 24 okt 2018, 19:00

Welkom hier. Heb je ook eerder gezien op z3forum. Ook ik had een M Roadster en inmiddels een 320i cabrio vanwege de plek achterin. Veel plezier met de E30!

Plaats reactie