foto emmer/photobucket.

voor alle niet e30 onderwerpen en slap gelul
Plaats reactie
jos320i
Forum Legend
Forum Legend

foto emmer/photobucket.

Bericht door jos320i » 01 jul 2017, 08:26

Ik zie dat bij meerdere personen de afbeeldingen in het onderschrift verdwijnen ,wat is hier aan te doen om het te behouden?

Uit de engelse tekst word ik niet veel wijzer.
my inglis is not so verry wel maar dat komt ook niet
Ein Mensch braucht keinen Stern, keinen Blitz und auch keine 4 Ringe. Ein Mensch braucht 2 Nieren!!!

Afbeelding

MeesterPieter
Admin Beheerder
Admin Beheerder

Re: foto emmer/photobucket.

Bericht door MeesterPieter » 01 jul 2017, 10:16

blijkbaar heeft photobucket een hekel gekregen aan forums.

overstappen is de enige optie blijkbaar

iemand ideeën voor een alternatief?
Afbeelding

1984 316 ,1985 323i Baur TC

Andreas
Forum Veteran
Forum Veteran

Bericht door Andreas » 01 jul 2017, 11:01

ik gebruik ook photobucket en bij mij blijkt er niets mis te zijn.
BMW E30 320i Baur TC2 1984

Project: viewtopic.php?f=31&t=9766" onclick="window.open(this.href);return false;
Reactietopic: viewtopic.php?f=32&t=9767" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

Andreas
Forum Veteran
Forum Veteran

Bericht door Andreas » 01 jul 2017, 13:21

Lijkt mij gewoon dat je je photobucket moet updaten. Ik heb onlangs toch een update moeten doen.

Project: viewtopic.php?f=31&t=9766" onclick="window.open(this.href);return false;
Reactietopic: viewtopic.php?f=32&t=9767" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

P.K.
Forum Veteran
Forum Veteran

Bericht door P.K. » 01 jul 2017, 22:12

Gaat erom dat photobucket opeens niet wil dat je de foto's deelt op ''third party'' websites. Dus fora en dergelijke. In 2017! Alles moet tegenwoordig ''geshared'' worden dus waarom dit opeens niet meer...

In de terms:
Free account : Each individual Member gets one free account that provides 2 GB of free storage or space available for your original photo files, or videos under 10min. The free account does not allow any image linking or 3rd party image hosting. If a free account Member exceeds their Content Limit, their account will be immediately suspended and they will need to become a “Paying Member” (defined below) in order to continue accessing their account. You can upgrade to a Plus account at any time.
Wil je dat de foto's weer werken dan moet je een plus500 abonnement afsluiten. Voor een jaar ben je dan 399 dollar kwijt!

20 euro heb ik er nog wel voor over, maar dit is echt belachelijk.

Dus of heel veel geld neerleggen voor iets wat anders gewoon gratis was, of de boel overzetten op een andere site.

Ik denk dat het bij sommige mensen nog wel werkt omdat die misschien nog niet veel hebben geupload.
Updaten betekent hier trouwens gewoon dat je een betaald pakket moet aanschaffen, is niet zoals een PC update.

Vind foto's op een forum wel heel belangrijk. De informatie en tips die je kunt zien in projecttopics enzo zijn erg handig.

Een alternatief waar ik over lees is imgur.com

Corné325i
Admin Beheerder
Admin Beheerder
Contacteer:

Bericht door Corné325i » 10 jul 2017, 11:19

MeesterPieter schreef:blijkbaar heeft photobucket een hekel gekregen aan forums.

overstappen is de enige optie blijkbaar

iemand ideeën voor een alternatief?
mmm bij mij gaat alles ook via photobucket maar bij mij doen mn foto's het nog allemaal?

Mischien dat een mogelijkheid is om gewoon alle foto's van projecttopics en dergelijke op de webruimte van het forum te knallen.
Dan schroef ik het aantal Gb's wel omhoog, moeten daar vd week anders maar eens ff over babbelen pieter :vork:
Afbeelding
BMW E30 325i M-Technic I '85
BMW E36 328i Coupe '95
Peugeot 205 GTI Cabrio '87

P.K.
Forum Veteran
Forum Veteran

Bericht door P.K. » 22 sep 2017, 21:48

Kwam via een bericht van m3dtm op het andere forum erachter dan als je ~original achter je .jpg plakt in de foto link, de foto ook weer wordt weergegeven. Mijn onderschrift foto heb ik zo aangepast en is nu weer zichtbaar.

Zo zou je de oude links kunnen repareren en nieuwe foto's hosten via Flickr bijvoorbeeld.

Andreas
Forum Veteran
Forum Veteran

Bericht door Andreas » 22 sep 2017, 22:33

P.K. schreef:Kwam via een bericht van m3dtm op het andere forum erachter dan als je ~original achter je .jpg plakt in de foto link, de foto ook weer wordt weergegeven. Mijn onderschrift foto heb ik zo aangepast en is nu weer zichtbaar.

Zo zou je de oude links kunnen repareren en nieuwe foto's hosten via Flickr bijvoorbeeld.
Goede tip!

Afbeelding

Plaats reactie