interieur vraag

Sportstoelen, sturen, gadgets? This is the place!
Plaats reactie
Sontach-Fahrer
Forum Noob
Forum Noob

interieur vraag

Bericht door Sontach-Fahrer » 20 sep 2018, 10:01

Sinds gisteren staat mijn nieuwe aanwinst in de garage. Ik wil op korte termijn een paar zaken vervangen. Te beginnen met de vloermatten. Ik kan alleen niet achterhalen welke kleur ze gehad hebben bij levering. Is dit nog te achterhalen? Ik vermoed gewoon zwart maar zo kunnen dat ze ook in paars zijn geleverd (gezien de kleur van de stoelen).

Kent iemand een goed adres voor originele vloermatten of zijn deze nog gewoon via de dealer te bestellen?

Daarnaast wil ik de stoelen bij gaan kleuren. Deze zijn paars zwart. Is de originele lederverf nog te verkrijgen en wat zijn de officiële kleurcodes? Ook dit heb ik niet kunnen achterhalen (via VIN decoder)

Het gaat om een 318 cabrio (design edition) in de kleur Daytona Violet.

Vast dank voor jullie hulp!

MeesterPieter
Admin Beheerder
Admin Beheerder

Re: interieur vraag

Bericht door MeesterPieter » 20 sep 2018, 15:20

originele vloermatten had je niet in paars, dus daar hebben gewoon zwarte in gezeten

die zijn nog bij de dealer te krijgen (in ieder geval voor sedan, cabrio waarschijnlijk ook wel)

voor het bijkleuren kun je bijvoorbeeld colourlock gebruiken, dat lijkt vaak goed te werken
Afbeelding

1984 316 ,1985 323i Baur TC

Sontach-Fahrer
Forum Noob
Forum Noob

Bericht door Sontach-Fahrer » 20 sep 2018, 19:54

Bedankt voor je reactie. Ik ga contact opnemen met de dealer.

Wat betreft colour lock, dat ga ik denk ik maar eens proberen. Ik weet alleen de exacte kleurcode niet. Staat ook niet in de optielijst. Een soort van paars.

Sprungcasper
Forum Master
Forum Master

Bericht door Sprungcasper » 23 sep 2018, 15:08

De mattensets kun je ook bij de e30 club bestellen. Ik heb ze er zelf ook in zitten en zijn erg netjes en op maat gemaakt. Ook in verschillende kleuren leverbaar.

https://www.e30shop.nl/a-45920650/e30-m ... t-4-delig/" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie